17.12.08

Arhivele Stolo-Boc


N-am scris nimic de Stolo-Boc. Poate pentru că m-am săturat de scenariile şi motivele pe care le-au aruncat cu atâta uşurinţă pe piaţă coloanele de analişti. N-am scris pentru că în acest episod "una şi cu una" nu fac două. Fac trei. E ca în povestea aia: "De când te-am luat eu pe tine sunt trei luni, de când m-ai luat tu pe mine sunt trei luni. De când ne-am luat amândoi sunt trei luni. În total nouă luni". Aşa a ieşit la calcule copilul. Cam aşa aşa a ieşit la calcule şi retragerea lui Stolojon şi numirea lui Boc în funcţia de premier. "Amantul", care în acest caz nu are legătură cu politica de pe Dâmboviţa, nu a fost căutat şi nicidecum găsit. Abia aştept să citesc memoriile lui Stolo. Şi el şi Băsescu au pus o placă: facem loc tinerilor. Să-i vedem pe cei tineri care schimbă garda. Şi dacă "măi dragă Stolo" nu mă convinge am să caut prin arhive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii