12.4.09

Mama tanarului ucis acuza comunistii



Ala Boboc, mama lui Valeriu Boboc, nu crede că fiul ei a fost omorât de o piatră, o cărămidă sau din cauza intoxicaţiilor cu gaze necunoscute, aşa cum li s-a adus la cunoştinţă atunci când au mers să-l ia de la morgă, relateaza jurnal.md . „E lovit în cap şi la ceafă, nu e vorba de o lovitură întâmplătoare. A fost omorât în bătăi”.

Noi vom face tot posibilul să aflăm cum s-a întâmplat acest lucru”, plânge dna Ala. Ultima oară a discutat cu fiul la telefon în seara de 7 aprilie, între orele 18:00 – 19:00 şi acesta i-a spus că se află la locul protestelor din centrul capitalei. Valeriu lucra vânzător la piaţă, după lucru, el şi încă doi prieteni au mers în Piaţa Marii Adunări Naţionale. „Marţi seara nu s-a întors acasă. Am auzit că a decedat o persoană, ne-a spus inima că e vorba de Valeriu, eu şi soţul am avut dureri de inimă. N-am mai putut lua legătura cu el. Am fost informaţi abia vineri despre moartea lui...”, ne spune plângând mama tânărului decedat.

Victor, tatăl băiatului lucrează taxist. Ne spune că spre miezul nopţii de 7 aprilie se găsea în preajma clădirilor devastate ale Preşedinţiei şi Parlamentului. „Am auzit ţipete, împuşcături. Am avut o presimţire că băiatul meu e acolo. După aceea, trei zile nu l-am mai putut găsi”. Potrivit tatălui tânărului, deşi acesta avea o lovitură adâncă la tâmplă, expertiza medico-legală a constatat decesul în urma unor intoxicaţii cu gaze necunoscute. „Se vede că a fost târât de coate. Are mai multe vânătăi pe corp. Poliţia ne-a spus că a fost găsit mort la locul protestelor”, ne mai spune dl Victor.

Valeriu Boboc nu era membru al vreunui partid, potrivit părinţilor în campania electorală acesta a fost susţinătorul Partidului Liberal. La 5 mai ar fi împlinit 24 de ani. Şi-a lăsat în urmă părinţii îndureraţi, pe soţia Natalia şi un băieţel, Dragoş, de doi ani. Funeraliile vor avea loc astăzi la orele 14.00.

Un comentariu:

  1. Lucruri oribile!!!!!!! Sa fie blestemati cei care ridica mina asupra tinerelor!!!!
    Au transformat Chisinaul intr-un masacru....

    RăspundețiȘtergere

Comentarii